TWILIGHT








blev helt förälskad i den sista bilden. finner inga ord men.. helt underbar! håller ni inte med mig?
jag älskar twilight, lev med det. jag ser inte mig själv som vääärsta twilightfreaket med posters och diverse överallt men, näst intill haha! nej, jag vet inte. men jag har läst ALLA böcker 5 gånger på svenska och 2 gånger på engelska. fast det finns säkert sådana som har läst dem ännu fler gånger ;) jag har tappat räkningen på hur många gånger jag har sett the twilight saga och new moon. det kommer säkert bli ännu värre med eclipse och breaking down. haha, guuud jag orkar inte vänta tills de kommer! vill se dem NU, NU, NUUU!!! men det är jag säkert inte ensam om?! HAHA! japp. så var det med det. och nu när ni antaglligen har antecknat allt det här så ska jag tillbaks till pluggeeet. pusshej!

Kommentarer
Postat av: Becka :)

breaking dawn faktiskt ;) <3

2010-05-04 @ 20:18:47
URL: http://rebeckaredin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0