TILL DIG BÄSTA VÄN!


det här inlägget är typ "tillgänglat" erica nilsson. eftersom hon verkligen ÄLSKAR justin bieber. hon är heeelt galen i honom. själv tycker jag inte alls om honom, men det kan hända att jag kommer på mig själv att sitta o lyssna på tex den här låten (baby) för att den påminner så mycket om erica eftersom hon alltid lyssnar på den! det hinner knappt gå en sekund utan att jag saknar henne om hon inte är i min närhet, så då lyssnar jag på den här för att bli påminnd om världens bästa vän! :)♥

Kommentarer
Postat av: erica

naaw, hihihi! min älskling justin bieber (L)

vad gullig du är bästavän! trodde jag faktist inte att du skulle sitta och lyssna på han ;)

jag älskar dig så myyyyyyyycket världens bästavän(L)

2010-05-15 @ 10:25:54
URL: http://lailanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0