TEMADAGAR PÅ G.

godmorgon, godmorgon! sitter här o trycker i mig en macka, haha. ska strax till skolan. vi har så kallade temadagar nu på fredag och sen nästa vecka måndag,tisdag,onsdag. det är typ att man får välja mellan lite olika saker man ska göra då, t.ex. äventyrsvecka, bambagrupp, bildverkstad, världsgott, musikal, studiestuga osv osv! jag, erica och rebecca valde bambagrupp. men sen fick dom det och inte jag, jag fick världsgott. och jag känner ingen där så jag vill verkligen inte ha det, men då när vi snacka med rektorn sa hon att vi skulle prata med bengt ist. och han har varit sjuk hela veckan så om han inte kommer idag vet jag inte vad jag ska göra?! jag vill verkligen inte ha världsgott. jag vill ju vara med erica o rebecca i bambagrupp, men om det inte går vill jag iaf vara i bildverkstaden! fast det verkar inte gå o byta längre. SUCK.
ne, nu måste jag sticka. puss:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0