SUNSHINE


en riktigt härlig sommarbild!
hejsan. som ni väl redan har förtstått så slagga jag hos amanda igår. haha fan va kul vi hade det! jag, amanda och kimberly var på småttingdisco. jag träffade ebba och adele där, sötisar! saknat er så sjukt mycket. ja, det blir
ingen detaljerad beskrivning men det var jätte kul faktist. :) idag blev det liseberg igen, i värmen. fan va skönt att sommar'n är här! tack erica, amanda, lollo, cathy, rebecca & anna för en toppen dag! ♥
nu ska jag lägga mig på en madrass ute på balkongen, med popcorn och förhoppningsvis en bra bok. musik i öronen. vänta på att pappa ha grillat klart osv,osv...
LÅTER DET INTE UNDERBART?♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0