Shopping is my drug!

Hola amigos! Det blev en liten shoppingtur i Frölunda idag medans pappa var o köpte en dator. Fick faktist handlat lite saker, men eftersom jag fortfarande inte har min kamera sladd så kan jag inte visa det.. Men jag får göra det när jag har fått tillbaks den. Och det kan ju dröja, fast jag hoppas på att få den GANSKA snart iaf!
Nu ska jag duscha, sen ska jag väl lägga mig tror jag. Imorgon blir det förhoppningsvis liseberg, jag måste egentligen plugga till mitt so-omprov. Får verkligen INTE faila på det, haha then dad gonna kill me!!! Så ja, jag får se, hur det blir.
God natt, dröm söta drömmar...;)

Kommentarer
Postat av: Coraline

Blev det några jeans-shorts eller? ;)

puss baby, i<3u!

2010-05-30 @ 19:42:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0