MÅR INTE BRA,

hejsan. jag kom nyss hem från skolan, första riktiga skoldagen på typ 1 vecka. haha, den var faktist ganska rolig! ulla o henke gjorde min dag,lätt! HAHAHA, bara några som fattar..;) rider egentlligen idag men har sån jäkla mensvärk så kände helt enkelt att jag inte pallade stressa som fan dit, på cykeln. rida o sen cykla hem. okej, låter inte så jobbigt men aa. får bege mig dit när jag mår bättre,snarast! har vart dåligt med det typ de senaste veckorna nu. inte bra. så ja, idag ska jag bara ligga o sova,haha. ne men bara ta't lugnt. lägger mig nog o kollar på något på tvn eller kollar film. får se hur det blir.
kan hända att jag skriver något mer idag ifall jag mår bättre men jag ska avsluta detta inlägget med;

det känns inte längre som att gårdagen ens var verklighet. det var som en dröm.. ♥

hoppas ni mår bra iaf, pusspuss. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0