LUNNAREVYN, LISEBERG + MASSA ANNAT!

heeeejsan. ännu en lång dag på liseberg. med klara och amanda. mysigt mysigt! fast nu är jag så sjukt trött så jag tror jag svimmar haha, har ont i hela kroppen känns det som. så jag tänkte bara berätta lite snabbt om gårdagen och sen ska jag faktist lägga mig, fan va skönt! okej, alltså - lunnareyvn. det är varje år för femmorna som går i lunnaskolan (jag gick där för cirka 2 årsedan) och då spelar man teater, sjunger, dansar och massa sånt. och det är faktist riktigt kul att se så nu har jag gått på det varje år ett tag. + att det var ju lite speciellt iår eftersom min kära kusin var med, han var så söt! han snacka typ finlandssvenska, han sjöng den där "som en boll kommer jag tbx till dig.." på det sättet då. haha så jäkla skoj! det var bäst, gud va duktig han var ;)!! hihi ja, är lite stolt över han nu. det var ju massa duktiga där, massa som hade väärsta otroliga rösten o allt sånt. det är kul! haha och det var kul  att träffa på gamla typ lärare o så också. träffade min gamla lärares son, som var med i våran klass ett tag då i 5;an, sebastian heter han (eller sebbe) o han är skit kul hahah. jaja, som sagt, är skit trött. så orkar inte skriva något mer nu. fast jag hade tänkt ett litet snabbt, roligt, inlägg efter det här bara. för det är en sak jag måste skriva här känner jag!!! missa INTE DET ;)
och ja, så var det ju en ska till. nu när det e sommarlov snart o så, jag är mycket på liseberg som ni märker, man pallar inte sitta inne o mögla vid datan hela dagarna så blir det kanske inte så mycket bloggande. det är säkert olika. men jag bytte ju till den här bloggen för att ha den mer för min skull, så jag bryr mig faktist inte. jag vill att det ska vara så att om inte jag uppdaterar på t.ex. en vecka, så vem bryr sig. inte jag iaf?! haha, nemen ni fattar säkert vad jag menar. och jag kommer inte heller skriva varje dag kanske typ "ah idag är jag trött så det blir ingen bra update" eller liknande, då skiter jag helt enkelt i att skriva.
japp, nu fick jag sagt det. o nu blev det här inlägget sjukt långt. men jag bryr mig inte. hehe, YE! tvär nice ju..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0