LISEBERG 24/7 HAHA!

tjoho. förlåt för ingen update igår men jag var ju i skolan först och sen liseberg resten av dagen, som vanligt haha. men aa, nu i sommar så kommer jag inte sitta mycket här o mögla lixom, utan det blir mycket liseberg och mycket
annat så förvänta er ingen toppen uppdatering precis, men jag ska göra så gott jag kan! det var iaf liseberg igår i ÖSREGNET. yes, äkta lisebergsnördar. *gilla!* fast det blev ju faktist riktigt varmt o gött sen ändå. fyfan va skoj vi hade. haha åkte kållerado o flumeride tvär mkt så var helt dyblöt sen HAHA usch! :( o så åkte vi med "bruursoorna" varje gång typ. HAHAHAHA! nej, det är inte meningen att ni ska fatta.. det är bara tjejorna som göre! o sen vare bäst när vi åkte radiobilarna också,men jag pallar inte ta allt så detaljerat men det var grymt iaf,tack erica o lollo sötisar för en grym dag! ♥
antaglligen blir det liseberg idag, imorgon och på söndag. haha grymt right?! :D
ne nu ska jag fixa mig ska snart till skolan, eller tänkte piffa upp det här inlägget lite först med en låt me rabih o eddie, kul att dom har "blivit något" också. eller hur? ;) vad tycker ni om den kära läsare?

Kommentarer
Postat av: ericalailanilsson

det var sjuuukt kul med bruuusooorna ! :D

2010-05-21 @ 13:05:43
URL: http://lailanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0