Jag är glad!

Jag är sjukt glad just nu. Vill ni veta varför..? Såklart ni vill! Jo, det är såhär att min kamera-sladd är ju i Tjeckien, hos min syster, och har vart där ganska så länge nu. Jag har alltså INTE kunnat ladda över några av mina bilder från kameran till datorn, och det innebär också att minneskortet är fullt - jag kan inte ta några nya heller.:(
MEN! Pappa var o köpte en ny dator igår, "jobb-dator" men iaf. Och på den då, där var det ett passande "uttag" till mitt minneskort, så nu - WOALÁ! Jag kunde alltså ladda över mina bilder genom den. Så ja, nu har jag mina bilder.:D
Jag är jätte glad för det, hade ju speciellt längtat efter alla bilder från när Erik var på Liseberg.
Vad vinner då ni på det här? Jo - Min blogg kommer bli mycket roligare, för jag kommer kunna visa mycket mer bilder. Visst kunde jag göra det innan också ifs, men inga nya. Så det här är redigt bra faktist, för både mig och er!
Var beredda på massa bild-bomber framöver! YOU LIKE IT, HUH? ;)


Kommentarer
Postat av: Coraline

Då kan du skicka bilderna till mig? du vet vilka bilder jag vill/ska ha! :D<3

2010-05-30 @ 19:41:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0