JAG ÄR BÄST OCH DAGEN VAR BÄST!

tjaaaaaaaaabbaa. det var bääääst idag på liseberg,haha! har inte haft så kul på sjukt länge asså. jag, erica o amanda köpte sån där helium ballong fyfan va skoj! amanda gick runt o sjungde bäbä vita lamm, hahah sheeeet. och jag gick runt där o ba flabba ihjäl mig oh my gooood! fan va alla glodde på oss,snacka om att bjussa på sig själva :) HAHAH! + en till rolig sak, JAG HAR ÅKT BALDER O KANONEN! woooooho. seriöst, är skit stolt. har verkligen intalat mig själv att jag aldrig skulle åka dom men jag vet inte vad som flög i mig. jag trodde jag skulle svimma innan,var så jäkla skraj haha! jag satt där o ba "JAG KOMMER DÖ,JAG KOMMER DÖÖÖ AAAAAH!!!!" heh, men jag överlevde. och det var faktist inte så farligt. yesbox,jag är stolt över mig själv, riktigt jäkla stolt! :D:D:D
för att göra en lång (och riktigt jäkla varm) dag kort - har inte haft såhär kul på riktigt länge! tack brudar, det MÅSTE göras om! :)

Kommentarer
Postat av: ericalailanilsson :D

asså omg, det var verkligen hur sjuuuuukt bäst som helst!

lördag kör vi igen ;)

kram älskar dig!

2010-05-20 @ 06:58:30
URL: http://lailanilsson.blogg.se/
Postat av: malin

haha, liseberg är överkul! :D var där i fredags och lördags med mina vänner - fan vad kul! :D jag bara älskar kålerado x) jag är sån skadeglad människa...

men balder är bäst! jag älskar den första backen :D det känns som om magen typ stannar kvar där uppe! haha xD

2010-05-20 @ 19:37:15
URL: http://www.mmalinjj.devote.se
Postat av: Josse

Vaa glad jag blir att du haft det så kul! Och att du äntligen har växt upp och lärt dig åka de roliga sakerna ;) hehe, vi hade oxå heliumballonger här förra veckan, det e rätt kul!! Miss u <3

2010-05-21 @ 04:48:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0