jag älskar dig


erik, du är verkligen helt sjukt underbar. du får mig ALLTID på bra humör, när jag var på liseberg och träffa dig så.. asså, det går inte att beskriva. jag är fortfarande så lycklig tack vare dig! om jag inte mår bra, så tänker jag på dig o lixom "SKIT SAMMA! jag har ju erik grönwall, va finns det att deppa för?!" för du gör mig så lycklig, utan att du ens vet om det. jag vill så gärna "förmedla" va jag känner, men det går inte med bara ord. jag vill att du ska veta hur mycket du betyder för mig, och måånga andra. du är otrolig, jag vet inte hur jag ska kunna beskriva en person som du. det går inte!
jag älskar dig erik grönwall, jag älskar dig av hela mitt hjärta. jag säger inte bara allt det här "bara för att", allt jag säger är verkligen sant till 110 %! jag saknar dig, jag längtar som fan tills jag får träffa dig igen. för med dig i min närhet är jag som lyckligast! ♥
tack för att du finns

Kommentarer
Postat av: ericalailanilsson :D

SV: ja det var det ;) <3

2010-05-28 @ 22:41:20
URL: http://lailanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0