HJÄLP MIG!


om allt skulle vart gratis så skulle det ju inte vart något snack om saken, men nu är det inte så och plånboken tillåter inte allt och speciellt inte guldpasset, men isf får jag väl låna pengar av pappa och sen fixa dom på något sätt, något väldigt konstigt sätt. ne, men jag kan väl önska mig pengar när jag fyller år så fixar la det sig. men frågan är om det är värt det? jag har ju haft guldpass dom senaste åren och visst det är skit bra men jag kanske inte utnyttjar det såååå mycket ändå. med tanke på att jag är borta ganska mycket, men som sagt, I DON'T KNOW WHAT TO DO?! help me!!! vilken ska jag välja?

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Jag köpte guldpass men jag bröt ju benet så det kommer nog inte användas på några veckor framöver men den gången jag gick det var jävligt gött att ha och man tjänar på att ha det om man har årskort för om man har de och går fyra gånger och köper åkband så har man redan tjänat ihop ett guldpass ekonomiskt sätt ett guldpass . Kramar

2010-05-15 @ 14:13:50
Postat av: erica

guldpass gumman!

har du gått mer än 3 gånger är det inkänat ;)

älskar dig

2010-05-15 @ 16:31:23
URL: http://lailanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0