Här är den senaste infon om mig!

Hur många har du varit riktigt riktigt kär i? kanske, 1..? eller iaf VAR

Vad tycker du om kärlek? bra, om det är rätt!

När kramade du någon sist? för några minuter sedan

Saknar du någon speciell person? jag saknar många, alldeles för många :(

Har du svårt för att bli kär? Ja absolut.

Är du singel? *hemligt* hihi..! nej, men det är jag!

När fick du senast en komplimang? idag

 

HAR DU NÅGONSIN:

Varit medvetslös: kanske, svimmat.. är det samma sak?

Hånglat med nån riktigt ful: nejdå!

Hånglat med fler än 50 pers: Nej det har jag inte.

Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? nej

Gjort något riktigt dumt? ja

Gjort något du verkligen ångrar? kanske, nej jag vet inte riktigt

Åkt ambulans? nix!

Gjort nåt olagligt? någon gång har det väl hänt, men inget farligt ;)

Fått din mamma att gråta? tror inte det

Slagit ner någon? nja, inte precis

Skämts över dina föräldrar? haha ja, det har väl hänt!

Sagt jag älskar dig och menat det? jo, absolut!

Tar du droger? ALDRIG

Dricker du? nej

Vilka kläder sover du i? hot pants och linne/t-shirt

Vad hatar du verkligen? hehe, mycket...

Är du ensam nu? nej daphne är här. (pappa är i norge)

Vill du gifta dig? ja helt klart!!

Vill du ha barn? jag tror det

 

SENASTE PERSONEN SOM:

Sov i din säng? lilla jag

Såg dig gråta? Oj jag vet inte, minns inte

Fick dig att gråta? ****** :(

Du delade en dricka med? minns ej?

Du gick på bio med? kan det ha vart amanda eller..?

Skällde på dig? haha, min lärare

Sa någonting till dig och vad var det? daphne sa "har du telefonen?"

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:

Gråtit? jo

Kramat någon? jaa

Pussat någon? aa

Köpt någonting? njaaa..
Sjungit? klart, sjunger 24/7

Saknat någon? of course.

 

(lika bra att säga det en gång för alla. ja, jag tog listan från kissie. och ja, jag vet att många skulle ha påpekat det om jag inte redan hade tagit upp det! word.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0