ERIK JAG ÄLSKAR DIIIIIIIIIIG!


läs inlägget under så förstår ni. jag var så glad för att nivet jag snacka om att jag o amanda köpte erik-tshirt's  i helgen och imorse signerade han dom åt oss. till mig han skrev "stor kram hanna, från erik grönwall ♥" så kom amanda förbi med min en stund innan vi åkte till liseberg o jag blev så jäkla glad,började gråta haha satt o grät som fan och det var inte bra för fick sminka om mig sen hahaha. men det var det ändå värt såklart!
anyway. som sagt, var på liseberg idag o kollade/träffade världens bästa erik. det var bäst. åh jag är så lycklig! först var det grymt när han sjung,det var så mäktigt! fyfan va bra han e! sen var det bäst när vi fick autografer,tog bilder o jag fick 2 kramar. shet, jag är så glad. seriöst. är helt, AAAAAH det går inte att förklara. och det var bäst me min o amandas tshirtar, tack therese! och ja, allt var bäst. jag är så sjukt lycklig just nu.
ERIK GRÖNWALL JAG ÄLSKAR DIG SÅ MYCKET!! ♥♥
bilder får jag visa när jag har fått tbx min sladd som för tillfället är på semester i tjeckien, haha nej lite ironi fast den är i tjeckien, o min systers sladd e här för vi förväxlade dom. ajdå. men vi får skicka, så jag får den förhoppningsvis snart!:)

Kommentarer
Postat av: Anna

Som om han e mycket snyggare då. ;p

2010-05-17 @ 21:24:16
URL: http://anniepannie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0