CAFÉT


haha hade ingen passande bild för dagen så jag snodde en från erica, på erica. visst är hon sööööt?! ;)
tjenixeeeen. jag kom hem från skolan för en stund sedan nu. stog ju som sagt i cafét idag med världens bästa rebecka o erica. JAG ÄLSKAR ER TJEJER!♥ japp,det var väl liiite kul. men mest ganska tråkigt, o varmt. varmt som faaaan! haha usch. svettades ihjäl, JÄTTE trevligt,mhm! jaja,sånt é livet. vi slutade typ halv tre men jag gick till våran sista lektion (teknik o form -elevens val) en stund för jag hade ändå inget bättre för mig förutom att jag ska ju rida vid halv fem men ah det var ju ett bra tag dit. så gick jag runt där lite o prata me alla typ,HAHA. o sen när jag skulle gå kramade jag ulla, HAHAHAH. (min lärare) herregud, hon måste tycka jag är heeelt scary. hon heter egentligen ulrika men jag kallar henne för ulla, o hon hatar det så nu har hon börjat kalla mig för ann. jag ba wtf? haha sheeet. men det é kul. även fast hon typ hatar mig hihi:):)
nu ska jag fixa iordning mig o sen blire staaallet. har inte vart där på 2 veckor, INTE BRA!

Kommentarer
Postat av: någotfrånlailaerica

haha, jag godkänner för den här gången att du fick ta den ;) heheh.

kul men tråkig dag älskar dig <3

2010-05-24 @ 16:35:17
URL: http://lailanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0