ÄR NI VAKNA? :)


fyf*n!!! jag vakna med ögat "igenlimmat" av typ var eller något sånt äckligt, jag vettefan vare var. men jag KUNDE INTE titta med ögat, det satt ihop av det där konstiga klibbet (varet?) men jag minns att jag har haft så tidigare, o då var det så varje morgon i flera dagar, tänk om det kommer samma sak igen nu?! USCH isf. det gör ju ont också, äckligt, läskigt.. allt! uschuschusch. tummen NER för det här.
jaja, nu ska jag strax bege mig till skolan, med typ 5 timmars SO (okej, typ 2..)  direkt på morgonen, dagen skulle ju aldrig kunnat ha börjat bättre!!! ..eller jo, kanske? :(
efter skolan blir det btw lunnarevyn, så skriver väl inte förens ikväll igen, då får jag berätta mer om det. missa INTE! :)

Kommentarer
Postat av: Coraline

Ögoninflammation kanske? Jag hade det för några veckor sedan, och det var typ så som du beskriver det. Det är INTE kul, stackars dig om det är det du har fått..! :(<3

2010-05-30 @ 19:43:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0