Har haft en mysig midsommar!

Tjenixen! Jag kom precis innanför dörren, och det första jag gör är ju såklart att slänga mig fram till datorn som den datanörden jag är,haha!;) Nej då, hehe sååå desperat är jag väl inte. Men jag känner mig alltid så "efter" i "internetvärlden" när jag inte har spenderat någon tid vid/med/i den på ett tag.. Bloggen, facebook, TRADERAAA med mera. Ja,ja nog tjatat om det. Midsommar firades tillsammans med lite familj&släkt som vanligt, det var helmysigt. Fast inget slog att jag har legat nere vid sjön hela lördagen och halva dagen idag o bara stekt, jag har bränt mig som fan men så jäkla härligt är det va?! LOVE IT!;) Hoppas ni har haft en underbar midsommarhelg. Nu har jag saker att ta itu med, hörs när vi hörs pusspuss.
Bjussar på lite bilder från helgen också, när jag ändå är på G.

He-he, största ego't ever?!;)

Naaaww.. Lilla Matheus! Min systerson. Världens gulligaste!!



;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0