Bilder från Lotta på Liseberg!








Mysiga bilder va?! Ursäkta att jag ser lite halvdan ut men ni får överleva. Jag orkar faktist inte skriva någon lång bok här nu om vad som hände o så, som jag kanske brukar göra om vissa saker (haha) men det är lugnt va? För jag måste nog faktist sätta igång o fixa iordning mig nu för snart ska vi väl till Liseberg antar jag. Det var iaf sjukt kul! Japp, jag kom med i tv! Coolt hahah!;) Lotta är UNDERBAR, jag älskar hon så daaaamn mycket. Helt jäkla seriöst? Hon är bäst! Nästan iaf;)
Vi hörs ikväll när jag kommer hem, kanske. Eller kanske inte. Vi får se. Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Anonym

trodde du älskade mig lotta :'(

2010-06-23 @ 12:49:53
URL: http://theresenilsson.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0