Kvällen med Therese!

Hej igen! Det blev en jätte mysig och lite galen (haha) kväll tillsammans med underbara Therese! Först gick jag o mötte henne, så hade hon med sig cykeln så vi cykla runt lite. Sedan cyklade vi till Sockertoppen o köpte varsin glass, hehe + att hon som jobbade där ba "Vill ni ha bullar?! Annars slänger jag dom" Vi ba haha okej. Why not lixom.;) Så fick vi typ 20 bullar seriöst HAHAHA! Dom va faktist ganska goda, men Therese ville inte ens smaka? =(
Efter det cykla vi till centrum o luffa runt lite där, o sen blere sjön. Jätte mysigt! Träffade på några killar också som nog inte vart helt nyktra, hah! Dom fick bullar av oss;)
Jaja. Jag förstår att ni finner detta oootroligt intressant! Japp,japp. Här får ni lite bilder på köpet också. Ja, jag vet att jag är snäll idag..;) Pusshej!
(Ni får stå ut med dåliga mobilbilder..)


Naaw, CUTE! ;) (Haha not)

Tessan;)


Bullarna vi fick, mums..;)



Vi! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

DU SKULLE KALLA MIG TESS INTE TESSAN HAHAHAHAHA

ÄLSKAR DI´G <3

2010-06-16 @ 23:44:59
URL: http://theresenilsson.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0