Trött idag...


han.är.så.snygg
Hej på er alla i solskenet! (Förhoppningsvis.. här skiner iaf solen för fullt) Hur är det med er idag? Jag känner mig jävligt seg och bara allmänt trött, men det är väl kanske för att det blev ganska sent igår men dock väldigt tidig uppgång imorse, gick väl upp runt 8-tiden någon gång..? Men jag vaknade och kunde verkligen inte somna om så, ja då blev det så. Men hade det iaf jätte mysigt hos mina kära kusiner!:D
Låg ju och solade igår i stort sätt hela dagen, så har faktist fått liiiite färg. Wihoo! Det gillas skarpt! Men det ska bli mer, mycket mer. Hehe..;)
Idag blir det bara att vara hemma och slappa. Sola, ha-ha säkert spela lite poker med pappsen, läsa, osv osv...


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAN ÄR MIN ! :D

2010-06-05 @ 17:06:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0