TRÄFFA BÄSTASTE ERIK IDAG!

God(förmiddag)morgon! Inte mitt fel att jag sov liiite för länge idag, det var ju ingen som väckte mig?! Vart finns morgonpigga när man som mest behöver dom som mest?;) Haha!
Ingen tid för att sitta här och mögla nu. Ska fixa iordning mig, för idag/ikväll bär det av till Alingsås med Alina och Lisa för att träffa världens underbaraste Erik! OMG, det kommer bli såååå bäst! Jag är överlycklig, verkligen. ♥
Jag får se om jag orkar bära med mig kameran eller inte, antaglligen inte. Eftersom när jag står där, och kollar på honom. Då kan jag inte tänka på något annat än honom, honom, honom. Så nej, det är inte lätt att ta massa kort då och det förstår ni kanske? Men som sagt, jag får se hur det blir med det. Kanske, kanske inte.
En sak är jag iaf bombsäker på, det här kommer bli en dag att minnas så länge jag lever, som alla andra dagar då jag får lyckan att vara i Erik's närhet!♥
Skriver förhoppningsvis när jag kommer hem, om jag inte är i FÖR mycket chocktillstånd. Haha, ja. Ha en bra dag guys. LATERO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0