Tack för denna helgen!

Tjeeeena, nu är jag hemma efter en UNDERBAR helg med min bäste vän Erica! Orkar inte ta upp vad vi gjorde, men allt och inget. Sjukt kul hade vi iaf, det är en sak som är säker! :D Jag BOR ju nästan där nu, har egen tandborste och egen "mugg" HAHAHA! Naaaw.. Är så glad att jag har dig, du är otrolig. Du är som en syster för mig gumman! (Haha, det är t.o.m någon i skolan som trodde vi var syskon?!) Jag älskar dig och din familj tycker jag om jätte mycket, dom är så snälla o omtänksamma!;)
Och ja, som sagt och som lovat kommer det väl lite bilder från helgen någon gång när jag orkar. Ska spara ner dom från facebook först,haha! Men om ni känner något sorts desperat behov av att se dom typ, nu? Ja, då får ni höra av er så kan ni ju kolla på facebook dårå. För jag vet inte när dom kommer upp här, ska ju till Lidköping i veckan antar jag så ja.. Det vet man aldrig.;)
Men, men.. Här får ni iaf ett litet smakprov, CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0