Tack för att du finns gumman!

Josefine, jag var bara tvungen att säga. Anna har redan fått en ny napp! SJUKT DÅLIGT! Och en sak till, fast det här är väl mer riktat till alla. Jag sitter här o typ gråter nu, för jag gräla precis med pappa o typ farmor om Erik. Dom fattar ju inget. Men så kommer Anna in, och säger typ "Hanna, jag ska säga en sak. Jag tycker om dig! Och du kan få smaka på min klubba om du vill *räcker fram klubba* Varsegod! Men bara slicka, inte bita." Sen gick hon ut igen, o nu kom hon tillbaka igen o tittar på min stora planch på Erik som sitter på dörren o säger "Ååååh va fin bild Hanna"
Så nu gråter jag nästan ännu mer, vill ju inte gråta när hon är här inne så försöker att inte göra det men,men.. JAG ÄLSKAR DIG ANNA GUMMAN! Jag vet att hon inte kan läsa det här, men hon betyder verkligen ootroooooligt mycket för mig. Hon får mig på gott humör utan att hon ens förstår det själv!♥

Sötnosen själv! Visst är hon fin? Kolla hennes ögon bara, jag smälter ju.. Naaaw!

Kommentarer
Postat av: Josse

Åhh, jag saknar er båda! Jag kan verkligen tänka mig Anna säga det..Det har hon tom sagt på skype till mig. Hon e rolig hon! och du med ;P

2010-06-24 @ 22:18:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0