Svar på tal!

Haha, en liten kul grej. Fick en fråga av en läsare igår eller när det va..
"Hur långt har du kommit i Twilight nu då? Första boken som du köpte alltså :)"
Tyckte det var gulligt av dig att fråga hah! Jag har faktist redan läst ut den. Jag känner mig ganska stolt!;) Ni vet kanske redan att jag har ju läst Twilight-böckerna hela 6 gånger. Jag vet, lite desperatvarning nästan.. Men dom ÄR ju så damn braaa! Men jag har faktist aldrig läst ut någon av böckerna så fort som knappt 2 dagar! Jag minns inte riktigt nu när jag köpte den (det är alltså första boken, om jag kunde drömma, som jag snackar om nu så ni hänger med) men det var ju iaf någon gång förra veckan. Anyway,så dagen efter hade jag läst ut den. Bra va?! Nu ska jag köpa 2an också. 3an köpte jag frästen (har inte berättat det här tidigare, why?!) när jag var i Lidköping, på netto för endast 19 enkronor. Kändes underbart! Vilket kap asså! Snacka om tur att hitta den där. Så nu är det bara 2an och den sista som fattas. Tycker fortfarande det är lite "konstigt" att jag bestämmer mig för att köpa dom nu, när jag redan har läst dom 6 gånger. Haha! Men jag är ju inte som alla andra så, ja. Det förklarar väl saken!;)
Nu blev det här lite väl onödigt långt men du fick iaf svar. Tack för din fråga!


Kommentarer
Postat av: tess

jag har oxå läst dem fler ggr men de blir inte sämre... :P ska börja läsa trean nu igen på lördag tror jag... ska ju se den på bio nu med snart! då måste man läsa boken igen ;)

2010-06-21 @ 09:53:53
URL: http://teeesslarssoon.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0