Random-bild på mig + DAGEN


Hejsan svejsan! Kom precis hem, eller ja. Har väl vart hemma en stund nu men iaf. Hade det faktist riktigt skoj idag! Jag fick med Filip i Balder, Kanonen, Höjdskräcken och alla dom! Haha är jag bäst eller vad?! ;) Sen åkte ju farmor o Catrin (faster) Balder också. Jag åkte med Catrin, asså HA-HA-HA, jag sitter o flabbar ihjäl mig bara jag tänker på det nu. Hon var LIVRÄDD! Hon satt o skrek hela åkturen o typ blunda o hah, ja gud. Jag satt bara där hela tiden o garva ihjäl mig bara för att hon såg så rolig ut. Hon skrek ungefär som jag, Alina och alla skriker när vi träffar Erik, HAHA! ;) Men det var skoj. Anna gav sin napp till lisebergskaninerna där också, så nu har hon legat här o gråtit ett bra tag asså. Jobbigt! Men hon är ju så söt, det var faktist JAG som övertalade henne att ge dom. Hoppas det går bra nu då så inte hon behöver dom något mer, jag menar hon är ju ändå snart 5 år?!
Jag tror jag måste åka med dom till Lidköping imorgon, asså jag vill inte! Vill ju vara hemma. Vill träffa Erica innan hon åker till Stockholm! :( Dumma, dumma pappa. Ja,ja får se hur det blir med det. Jag skriver imorgon när jag vaknar iaf! Sov gott mina små pinglor. *SMACK!*

Kommentarer
Postat av: Josse

Haha, det var inte dåligt gjort du!! Men ja trodde inte Catrin var en sådan fegis... Naww, hur länge tror du det varar innan Catrin ger henne en ny? :P

2010-06-24 @ 04:54:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0