Om jag kunde drömma




Ha! Nu har jag äntlligen fått något gjort. Typ så känns det nu. Lite stolt t.o.m, faktist. Jag har FINALY bestämmt mig för att köpa twilight-böckerna ändå. Det känns lixom INTE okej att inte ha dom.. I don't know why;) Jag har lånat från bibban innan, har ju läst allesammans 6 gånger vardera + 2 gånger vardera på engelska. Not bad, huh?!;) Hahah! Och nu tänker ni "Varför i h*lvete ska hon köpa böckerna när hon redan har läst dom x4256246?!" - Jo, det är såhär att jag vet inte själv. Men det känns bara som att jag VILL känna lixom DAMN, NU HAR JAG DOM! HAHA DÄR FICK NI!
Eh, whateveeeeer. Kort sagt - Idag har jag köpt Om jag kunde drömma. Pocket, 79 enkronor.
?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0