"Lite" om gårdagen

HOLA GUAPA(O)S! Haha, en sak bara. Igår kollade jag på She's the man - fy va den är bra asså! Ni som inte har sett den, SE DEN!:D Ja,ja det var inte det jag skulle prata om nu. Jag ska berätta liiiite om igår, för sen måste jag byta om o packa för jag ska till Erica. Vi ska sola hela dagen o sen åker vi till Kållered o slaggar i hennes friggebo, som ni antagligen känner till vid det här laget. Haha! Ja, så lite snabbt nu.
Det var sjukt kul! Vi var väl där runt 2,3 någon gång så vi väntade alltså i ca 6 timmar för Lotta's skull haha, det e snällt av oss?;) Men det var det ju lätt värt! När dom släppte in alla så man fick sätta sig i stolarna ba sprang jag fram o lyckligtvis fick vi då platser längst fram, awsome! Vi satt bredvid två tjejer, Sandra o Kassie hette dom, vi typ började prata med dom eller något så nu är vi kompisar, eller va man ska säga haha! Skit goá va dom iaf. Jag har aldrig gillat Linda och Velvet sådär speciellt innan, men efter det här tycker jag om dom asså haha! Dom var så härliga. Vi fick slängkyss av Velvet och Linda kom ner till oss o satt typ på huk precis bredvid oss o prata. Det var kul! Jag fick sjunga med både Linda o LOTTAA (!!!) när det var allsång på Satelit (stavning?) Grymt ju! Det är massa som har sett mig, jag vill se men det funkar inte o kolla på tv4 play på den här störda datorn, inte bra alls. Men jag får kolla när pappa kommer hem eller något ist! Det var som sagt skit kul iaf, vi stod upp på stolarna i nästan varje låt hah! Alla tyckte nog vi vart helt galna, men who cares?! Jag hade klottrat Lotta över hela kroppen, på armarna hade jag också Velvet o Linda! Lotta sjöng till oss,naaaaw så gullig är hon va!!! Hon typ peka på sin panna också en gång, o typ skratta o peka på oss antagligen då för vi hade ju skrivit Lotta där. ;) Efteråt vare sån här liten "signering" och självklart gick vi dit. Linda kunde tyvärr inte komma men någon kille som jag inte minns vad han heter kom, Robert Walls/Wells(?), LOTTA och Velvet. Så jag tog kort tillsammans med Robban, Lotta och Velvet. Fick Lotta's autograf (x2) och Velvet's. Sen när vi skulle gå sprang jag o Sandra fram till Lotta o ba HEJDÅÅÅ LOTTAA! SES NÄSTA MÅNDAG! Hon ba; HEJ DÅ BABIIIIEES! Haha shit va vi skratta, hon är tvär skön.;) Sen åkte vi hem, och jag är sjukt nöjd med dagen. Längtar tills nästa måndag! Kommer säkert bli lika bäst då! En sak till kom jag på, Lotta sa till oss något i stil med "Va härliga ni var där ute! Riktigt bra publik".. Något sådant, haha vi är grymma i know, i know. Ne, nu ska jag inte låta Erica älsklingen vänta längre! Vi hörs imorgon eller något, när jag kommer hem eller så kanske jag uppdaterar något snabbt där. Tog lite bilder igår också men kan inte få över dom genom min dator så får vänta tills pappa kommer hem på torsdag eller nått, då får ni se dom okej?
Love ya guuuuuys,CIAO!;)

Kommentarer
Postat av: Josse

Haha...Nu fattar jag. Det e "Lotta på Liseberg" som du e på! Du e ju hel knäpp..Var inne på tv4play och såg dig...helt sjukt ju! Du fick inte Wells Autograf då, för isf kan du säkert sälja den till pappa! De e ju han vi ser på Läckö varje år typ!!

2010-06-30 @ 05:25:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0