Lidköping över midsommar.

Pappa tvingar iväg mig till Lidköping över midsommar, jag vill ju vara hemma? Inte för att jag vet vad jag ska göra hemma men jag vill allmänt bara inte dit! Kommer iaf hem på söndag, för på måndag blir det ju självklart Lotta på Liseberg, sen torsdag - Erik! Det kommer bli bäst med alla goá tjejer som ska med. Jag längtar sönder, och jag älskar Erik mest av allt, jag vet att ni kanske redan vet det men jag ville bara påminna er. Jag hatar att ingen förstår hur mycket han betyder för mig. Pappa fattar ingenting. ERIK ÄR MITT LIV! Pappa jag hoppas fan att du läser det här, förstå. Jag mår inte bra 1 sekund utan honom. Han är den som får mig lycklig. Du vet att jag mår skit, du vet hur jävla mycket jag har fått gått igenom men Erik får mig att vilja kämpa, fattar du det?! Nej, för du fattar ingenting. JAG ÄLSKAR ERIK! JAG ÄLSKAR HONOM MEST AV ALLT.

Ser jag inte lycklig ut?!

Kommentarer
Postat av: c

erik är grryyym!;D

2010-06-24 @ 13:13:22
URL: http://bycclaudia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0