Jag vill..

..pierca mig! Yes, you heard it! Jag har alltid velat göra det, eller kanske inte ALLTID - men väldigt länge. Jag tycker verkligen det är så himla snyggt! Men jag får typ inte pierca mig någonstans förutom i öronen för pappa, det suger verkligen. Han är så tråkig! Men jag kanske får när jag blir äldre, eller så får jag väl vänta tills jag blir myndig, då kan han ju inte säga något haha! (Och det är ju "bara" 4 år kvar...)
Har ni några piercingar? Vart isf? Om inte, skulle ni vilja ha?
Jag skulle vilja pierca mig på ganska många ställen faktist, men jag skulle nog inte gjort alla ställen. För det är inte fint om det blir för mycket. Men här är några "favorit-ställen"...


MEN om det blir för mycket, så blir det bara äckligt och fult. Riktigt vidrigt faktist! Kolla här tex. usch.




Kommentarer
Postat av: Coraline

hahah, jag är bäst som har hål i naveln och näsan! men jag ska övertala mamma nu att jag får ta i tungan också, det är hett som fan! :D

2010-06-03 @ 22:10:38
Postat av: ericalailanilsson :D

naveln :)

<3

2010-06-04 @ 07:10:19
URL: http://lailanilsson.blogg.se/
Postat av: CISSI

Jag har i naveln :)

2010-06-04 @ 08:53:36
URL: http://ceciliaeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0