Jag hjärta Lotta

Lotta på Liseberg idag! Det här blir en tradition varje måndag nu ett tag, haha fan va kul. Jag ÄLSKAR Lotta, hon är verkligen tvär skön! Man blir seriöst glad av att se henne haha?!;)
Mja, först trodde jag att jag skulle dit med Erica och vi hade planerat massa men sen kunde/orkade hon inte så försökte jag få tag i Nadja men det var tydligen omöjligt, haha. Så då prata jag med Vanessa ist, fast hon kunde kanske inte heller. Men,men antingen blire väl att dra dit med henne eller själv, cool som jag e. Ne, men visst är det lite tråkigt att vara där själv men allt för Lotta nivet!!;)
Åh, hoppas Erica kan nästa måndag så ska vi dit vid 11, när det öppnar o sitta där i 9 timmar i väntan på att det ska börja - endast för Lotta's skull! Naaaw, gulligt av oss va?;) Vi tänkte göra någon frän skylt, typ några bilder på Lotta och så ska det kanske stå "Lotta vi älskar dig" eller "Ingen allsång utan Lotta" eller både och eller något. Haha eller eller eller, mycket eller ELLER??!! Hihihi. Okej, en ska till. Jag får flipp på "min" dator för den är helt jävla cp 4to4tph${{g23j49+87 SÅÅÅÅÅ haha usch jag hatar den..:(
Förlåt för långt o tråkigt inlägg men jag är bäst så det gör väl inget. Tsss.

Jag och Lotta! Abooooowww va sööööööta
;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0