Jag älskar dig!


Hej där! Förlåt ännu en gång för dålig uppdatering, men som sagt - det är sommar, jag tänker inte lägga min tid på att sitta vid datorn o mögla för mycket. Så ni får tycka vad ni vill om det, if you don't like it. Gör inte det då;)
Jag fick uppleva den bästa dagen i mitt liv igår, tack vare Erik Grönwall. Jag älskar honom, så sjukt mycket. Jag orkar inte förklara, för det går knappt. Men jag försökte förklara för honom i ett inlägg i hans blogg, så nu har jag kopierat det och visar det för er här. Det får duga. OK?!
Ursäkta stavfel, inga stora bokstäver. Inga punkter o massa sånt shit. Men jag skriver inte speciellt korrekt när jag skriver så här. Det går förhoppnigsvis iaf att läsa, enjoy!
GODMORGON ERIK!♥
OKEJ VET DU VAD JAG SKA GÖRA NU? NU SKA JAG FÖRSÖKA FÖRKLARA MINA KÄNSLOR FÖR IGÅR, DET KOMMER INTE VARA LÄTT MEN JAG SKA FÖRSÖKA FÖR JAG VILL ATT DU SKA VETA HUR LYCKLIG JAG ÄR TACK VARE DIG, HUR JÄVLA UNDERBAR DU ÄR!♥
okej, vart ska jag börja?! jag kan börja med att jag och min pappa åkte hem till alina för att hämta upp henne, det var jätte kul att få träffa henne på riktigt för första gången när vi bara har pratat på msn/din blogg och sånt innan. tack vare DIG you know. så ja, det var roligt! hon var helt underbar! precis som jag trodde (fast ännu galnare!!) hennes föräldrar o min pappa kändes som att dom tyckte om varandra, typ att dom klicka lite faktist! båda va såhär lite aa, haha går inte att förklara men jaja det var bra iaf! :D så när vi hade hämtat henne bar det av mot kungsbacka! och väntan i bilen var lixom OH MY GOOOOOOD! VI KOMMER HA DET BÄÄÄÄÄÄÄST! VI LÄNGTAR! VI ÄLSKAR ERIK GRÖNWALL MEST I HELA DENNA VÄRLDEN! ♥ haha, ja . typ så :D pappa tyckte säkert vi var galna som nästan satt o skrek o grät i bilen xD♥ men VEM BRYR SIG? haha inte vi iaf!
när vi kom fram så var det först några som dansade o sånt, sen spelade något band och vi kom längst fram o sheeeeeeeet va glada vi blev eftersom du skulle komma om cirka 2 timmar! så vi stod där i ösregnet o bara väntade på att få se dig erik!♥ det var det SÅ värt, även fast vi blev helt dyblöta!!! haha det var något annat band där också sen och sen några som rappa typ. dom var väl duktiga men det var något med doms musik,den typ vibraera in i öronen,det var hemskt! :O fick så jäkla ONT verkligen! ♥ alina med, så det var inte bara jag! aja, men det var det ju självklart också värt eftersom du snart skulle komma!♥
sen när dom var klara o du skulle komma, så såg jag dig där bakom scenen o typ stod o tog kort, och jag skrek som fan o alina skrek som fan hon såg dig inte men hon skrek o alla andra började också skrika men vi skrek nog ändå mest haha!♥ asså jag såg dig stå där, jag blev varm i hela kroppen även så frös jag häcken av mig för att det var så fruktansvärt dåligt väder men jag blev varm o glad av att se dig!♥ sen kom du upp, o asså det var det bästa ögonblicket i hela mitt liv♥ alla ögonblick med dig är ju bäst!♥ så du sjöng, du sjöng för mig, jag tror jag såg det det såg fan ut som det! jag och alina hade våran skylt också hih! juste det var en tjej från någon tidning tror jag som typ fråga oss vad vi hette o fråga lite sånt o typ aa ska ni ge eran skylt till erik eller? o blablabla vi ba aa :D så tog hon verkligen MASSA kort på oss! :O♥ och det var en till kille med kamera som också tog massa kort på oss verkligen, men det var nog för att vi skrek så jävla mycke, o jag grät nästan men försöka faktist hålla tbx det för jag hade ju smink o allt men alina bara grät o grät fatta va mycket hon älskar dig! vi skrek som fan asså, vi var fan galnast där :D:D♥♥♥
när du sjöng stay då gick det fan inte å hålla tbx tårarna! :O♥♥♥ så himla underbart!!!!♥
och det var ju några galna killar bakom oss som hållde på typ skrek Daaaarin o sånt jag ville fan vända mig om o ba HÅLL KÄFTEN! o smälla till dom eller något. dom försökte ta våran skylt också fan va störda dom va! :O♥
aja, det var underbart som sagt!♥ när du sjungde higher seriöst.. OH MY GOOOOOOOOOOD!♥
sen när det va slut visste vi att du skulle ha signering så vi sprang o försökte hitta vart det var sen såg vi o då så var det ju i det där tältet, så ställde vi oss där. o typ grät haha! o skrek! vi var så glada♥
sen kom det en bil o jag trodde du satt där så jag skrek o alla andra skrek, men sen var det inte du men så kom du där o shiiiiiiiiit jag ville bara springa fram o krama om dig men jag ville ju ha kvar min plats i kön så det gick inte! :(♥
vi kom bara närmare o närmare o vi blev bara lyckligare o lyckligare!♥
sen när vi kom fram asså det var den absolut perfekta stunden! den bästa stunden i mitt liv verkligen! asså jag minns inte så mycket för jag fick värsta black out'n blev i värsta chocktillståndet! ♥ men jag minns att du sa att du kom ihåg oss från liseberg, fatta va glada vi blev! ♥ du kommenterade min tröja igen duvet den du signera ungefär kl 8 på morgonen 16 maj, innan liseberg. jag blev lika glad då som nu när du aa typ kommentera den♥ sen fick du prata med anna o samantha gud va glada dom blev som fick prata med dig! när du skulle säga hej då till samantha pussade du på min mobil jag ba sheeeet skrek typ hahaha♥ jag dog nästan hihi :)♥ sen fick du våra brev, hoppas du har eller kommer läsa dom skulle betyda så sjuukt mycket verkligen!!!! ♥ o så fick vi signeringar, du signera våra papper, alinas tröja o min plånbok! ♥ den bästa plånboken i världen har jag nu!!! :D åååh asså jag vet inte vad jag ska säga. du fick våran skylt sen också! och du asså AAAAAH OH MY GOOOOOD!♥♥♥ jag försökte förklara för dig va glada vi blev när du skrev till oss i ditt inlägg att det var roligt att vi lärde känna varandra men det gick inte så bra, jag kunde typ inte prata. men alina räddade mig o jag tror du fatta va vi mena iaf för du sa att du alltid blir så glad av våra kommentarer när du läser dom! :')♥ erik, vi fick typ 6 eller 7 kramar?! HELT SJUUUUKT! haha min bild med dig, som alina, tog jag blev skiiiiiiiiiiiit ful verkligen men aja xD♥ du blev iaf lika söt som alltid! sötnos!
ah gud, jag vet som sagt inte VAD JAG SKA SÄGA?! jag är så jävla glad verkligen♥
vi tänkte stanna kvar tills alla hade fått signeringar o krama dig igen o säga hej då, men vi var tvunga att gå för min pappa hade suttit i bilen o väntat typ 4 timmar på oss när vi var där i ösregnet så han var ganska sur, men jag tror ändå att han var glad för min/våran skull!♥
så vi skrek "HEJ DÅ ERIK VI ÄLSKAR DIG" hehe hoppas du hörde det, alla andra kollade iaf på oss! ♥
när vi satt i bilen hem kände jag hur tårarna kom o jag kunde verkligen inte hålla tbx dom! så jag satt där o grät fast mest för mig själv men ändå ;)♥ vi var o lämna av alina sen åkte vi hem. och precis när jag kom innanför dörren så kände jag verkligen SHIIIIT jag älskar min pappa tänk att han körde oss dit o satt o vänta på oss i flera timmar i bilen o det betydde så mycket för mig, jag var så glad för det o jag var gladast att jag hade träffat dig så jag bara sprang fram till pappa o stog o krama om honom i flera minuter. jag stod där o grät o kramade honom, jag var så glad för att han hade ställt upp på detta o jag var så glad för att du finns för att du gör mig till lyckligaste personen i världen! ♥
erik jag sitter här o gråter nu, fan va jag gråter hela tiden. förlåt haha! men jag är så glaaaaaaaaaaaaaaaad! JAG ÄR SÅ JÄVLA SJUKT F*CKING GLAAAAAAAAAAAAAAAAAAD! LYCKLIG!♥
tack erik, tack för att du finns. tack som fan för igår. tack för allt. tack för att du får mig att må bra! JAG ÄLSKAR DIG AV HELA MITT HJÄRTA, JAG SAKNAR DIG REDAN! JAG TÄNKER PÅ DIG VARJE SEKUND, VARJE MINUT, VARJE TIMME, VARJE DAG, VARJE VECKA, VARJE MÅNAD HEEEEEEEEEELA TIDEN!♥
I love you 2 day
I love you 2 morrow
put that together and I love you forever!
ÄLSKA DIG SÅ MYCKET ERIK, DET GÅR INTE ATT BESKRIVA! MEN HOPPAS DU FATTAR LITE NU, ÄVEN OM DU ALDRIG KOMMER FATTA HUR SJUKT MYCKET JAG ÄLSKAR DIG!♥
alina, anna, lisa, tina, samantha och elisabeth hälsar. dom älskar dig också!
I♥U ERIK GRÖNWALL // HANNA ♥

Kommentarer
Postat av: Alice

att du hade det kul igår var bara förnamnet haha ;)

2010-06-11 @ 14:30:52
URL: http://ecilah.devote.se
Postat av: Alicia

fett fint du skrev, började nästan gråta själv :o :') erik är verkligen finast i världen.

2010-06-12 @ 15:25:15
URL: http://speeechless.blogg.se/
Postat av: malin

wow :o finns inte så mkt mer att säga. x) wow ;D

2010-06-12 @ 18:37:49
URL: http://www.mmalinjj.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0