In my head, in my head

Tjohej. Är hemma nu, tack för igår/inatt/idag min kära Erica! JAG ÄLSKAR DIG, och det vet du!
Idag, elle resten av dagen iaf, ska jag väl bara vara hemma o fixa iordning lite saker. Frästen, jag har gjort en sak hos Erica, men ni får inte veta vad, jag berättar typ.. Eh, ja någon gång. Men tills vidare är det hemligt hahah!;) Inget farligt eller så, ingen stor grej men ja,ja.
Imorgon blir det Borås med tjejerna o träffa världens underbaraste Erik, fan va det kommer bli bäst. Jag längtar S-Ö-N-D-E-R! Missa inte sommarlovsmorgon imorgon heller,för då är Erik med! Naaaaw, bästa sommarlovsmorgon'savsnittet (haha?) någonsin!!
Nu ska jag käka lite,puss

Randombild. Lite halvcool sådär,vaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0