Idag var jag med mina baby's =)

Hola! Jag orkar inte skriva något speciellt nu för jag ska kolla på en ny film jag fick hem idag från tradera. Skolan var väl helt okej, långtråkig. Men ja, ganska okej. Efter skolan gick jag och Erica hem till Amanda och där har vi vart till nu typ. Jätte mysigt! Har spenderat den mesta tiden ute i solen, i hennes hängmattor. Härligt, härligt!;)
Vi hörs väl imorgon, eller någon gång. Jag får svara på era kommentarer imorgon också för jag orkar inte göra det idag, förlåt!

Ja, här låg vi och stekte! (eller... kanske.inte.riktigt.) Men nästan, vi drömde oss iaf dit!!
P.s. Nu är det endast några TIMMAR kvar tills Erik släpper sin nya skiva, GISSA OM JAG ÄR GLAD! WOHO!:D D.s.


Kommentarer
Postat av: ElLi

Sv: haha lovar att hälsa från dejj, om jag kan!

2010-06-01 @ 22:57:55
URL: http://ellizlife.blogg.se/
Postat av: ElLi

Sorry men jah hann inte hälsa :(

Hann typ inte ens få aoutograf! D:

2010-06-02 @ 20:59:03
URL: http://ellizlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0