Hemma.

Kom precis hem. Jag finner inga ord, det är tomt. Men jag är lycklig, jag är lycklaste människan i världen nu, tack vare dig Erik Grönwall. Jag vet inte vad jag ska säga? Asså den här dagen/kvällen/natten är de bästa i mitt liv. Du är det B-Ä-S-T-A i mitt liv. Jag skiter i vad ni säger, jag älskar erik som fan. Han får mig orka kämpa genom allt..♥
Åh, jag är så glad. Berättar mer imorgon (eller rättare sagt senare idag, haha ja klockan är över 1 för dom som är lite tröga i huvudet.) för nu är jag fortfarande i något sorts chocktillstånd.. Eller nåt, som sagt så finner jag iaf inga ord. Men jag ska försöka beskriva det här så utförligt som möjligt. Ha tålamod gott folk, tålamod!
Later..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0