Helt meningslöst inlägg, LÄS ABSOLUT INTE!

Fan asså, damn! Va sjukt j*vla F*CKING AAAARG jag blir på att jag aldrig blir friiiiiisk!?!!
Okej, jag är inte precis sjuk kanske men jag är jätte förkyld. Och det går ju aldrig över. Har haft den här jäkla förkylningen i nästan 2 månader nu! Det är hosta, halsont, huvudvärk, snuva och allt sånt. Ibland känns det (typ vissa dagar..?) som att det håller på att lugna sig, men sen blir det bara ännu värre o hit o dit. UUUUSSSSCH!!!!
Jag är förjävligt trött också hela tiden. Som idag typ, jag orkar inte göra någonting. Har sovit i stort sätt hela dagen och nu ska jag väl bara sova ännu mer, eller jag ska iaf försöka pallra mig ut till balkongen men längre orkar jag knappast!
Känner mig som en soffpotatis. Nej, jag fattar inte heller det uttrycket men det passade bra..


Kommentarer
Postat av: Anonym

låter som allergier...

2010-06-07 @ 00:37:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0