En rubrik.

Hej sötisar! Jag kom hem från Hanna för en stund sen, tack för igår/inatt/idag Hanna och Amanda. Brudseeee'n haha!;) Riktigt kul hade vi, ohja. Jag känner att jag håller på att vända på dygnet nu (vadå sommarlov?) och det är inte bra. Vem orkar sova bort hela dagarna?! Igår var vi väl uppe till 5,6 och idag sov vi förjävligt länge asså,heh. Så nej, idag ska jag allt försöka lägga mig i tid. Men jag känner mig på lite blogg-humör också för jag är lite på efterhalken här. Det är ett x antal saker jag sitter med i huvudet nu som jag känner att jag vill/behöver skriva om! Typ såna saker som "DAMN! DET MÅSTE JAG BLOGGA OM!!!" Och sen har jag massa bilder också. Helt enkelt massa saker jag bara måste blogga om. Men jag orkar inte ta det idag, kanske kommer upp något av det. Får se.
Imorgon ska jag gå på Lotta på liseberg, vi kanske ses i Tv-rutan?! Jag har massa planer typ för att stå längst fram, sjunga med till alla dåliga allsång låtar o allmänt skrika häcken av mig o skämma ut mig själv,underbart!;) Sen ska jag självklart se till o leta upp Lotta o fråga om en autograf o sånt. Ska fråga om vi kan ta kort tillsammans o allt, FYFAN vilket jävla kul liv jag har. HAHA YEAH..!;)

Random-bild på mig...

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin bild....<3

2010-06-20 @ 23:14:58
URL: http://theresenilsson.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0