En jätte bra dag.. =)

Hejsan. Idag blev det liseberg med Sid och Tengil (Amanda och Cathy) sjukt kul, verkligen! Tack som fan tjejer.:D
Jag visste inte om jag skulle få Erik's skiva idag för jag hade ju förbeställt den,så nu när jag kom hem sprang jag fram till bordet där posten låg och såg ett paket och jag ba yeees. Men sen såg jag att det var från Jessica och det var ju min kamerasladd då som jag har tjatat om 24/7 att jag vill ha, men jag blev skit besviken men sen så såg jag där under, så låg den. Och då blev jag glad. Riktigt jävla glad! :D:D
ERIK JAG ÄLSKAR DIIIIIIG! ♥ Take me on, stay, crash and burn, somewhere between a rock and a hard place.. JAG ÄLSKAR ALLA. Jag blev så sjukt lycklig när jag såg att jag hade fått skivan!!! Jag är verkligen glad. Nu ska jag droga sönder alla låtar så jag kan dom utantill till den 10 juni ;)

(Haha, förlåt tjejer! Men det är såhär det är, lev med det..;))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0