Läs det här?

Ska jag berätta en skum sak? Jag har gått o skaffat en ny blogg på devote. Vet inte varför, men jag saknar att kunna fatta någonting med designen o skit, fattar inte alls här. Jag har en grymt snygg design här, jag vet, tack ännu en gång Robin för att du fixa den åt mig! Jag älskar den fortfarande och det kommer jag antaglligen alltid att göra.. Men jag saknar devote. Fast jag vet inte riktigt hur jag kommer göra, kommer nog inte gå över till din bloggen helt. Eller, jag vill väl det på sätt o vis men isf kommer jag självklart ha kvar den här bloggen också eftersom det är massa bilder, o det är alltid kul att läsa sen efter ett tag. Som en dagbok, typ.
Som sagt - vet ännu inte hur jag ska göra, om jag ska gå över till devote (igen..) eller inte. Känns som att det blir lite mycket flyttningar hela tiden..
Men för tillfället bloggar jag lite här o där då. Så jag finns både här och nya bloggen hittar ni HÄR!

Kommentarer
Postat av: malin

wow, trevligt att du kommer tbx till devote iaf ;) blir lättre att kommentera då :$ heh

2010-07-04 @ 23:52:54
URL: http://www.mmalinjj.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0