Hjälp mig!


Nu är det såhär att min mobil är ju helkass, så jag behöver verkligen en ny mobil. Jag vill verkligen ha en iPhone, men det har jag redan lagt bakom mig eftersom 1. Dyr som fan så jag har inte råd och 2. Man kan inte ha comviq på den, hur skulle det se ut eller? Jag utan comviq, nene det funkar bara inte. Igår när jag träffa Tina o Anna hade dom såna här mobiler då som dom nyss hade köpt, och då fick jag för mig att jag också ska köpa en sån här då, antaglligen i rosa. Då sa Tina att dom köpte den på Expert för 999 kronor, rea. Så ifall det fortfarande finns några såna här kvar på rean där ska jag nog köpa en faktist. Men är det kanske någon som har en sån här eller bara allmänt har något att tycka om att jag ska köpa en sån här eller inte? Alla åsikter uppskattas!

Kommentarer
Postat av: alicia

fiiin :)

2010-07-02 @ 22:05:00
URL: http://speeechless.blogg.se/
Postat av: Josse

Veronica har en sådan här i Usa och den e kass!! Men jag antar att det redan e försent nu :(

2010-07-04 @ 05:48:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0