Bild från igår och ett avslöjande!

Här är då även en bild från igår som jag hittade på Borås hemsida eller vad det var, haha dom gillade oss!;) Anna är hon som håret typ flyger o far på (haha) sen till vänster Felicia, Lisa, JAG, Tina. Jag kan lika gärna passa på att berätta det här nu, eftersom det syns så bra på mig på den här bilden. Jag har färgat håret. Ska bli platinablond (om nu mina systrar eller Josse eller någon läser det här kommer dom få aggro på mig,hahah!) Fast vi har färgat det en gång nu, asså det var det här jag snacka om när jag hade vart hos Erica, sen ska vi färga igen om kanske 1-2 veckor. Hoppas det blir bra! Gillar iaf mitt hår här på bilden väldigt bra!

Mer bilder från igår kommer när jag har fått alla från Alina, fotade nämligen med hennes kamera för pallade inte ta med min stora.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0